Scroll to Top

Beredar Video Presiden Rusia Mesra dengan Wanita Pirang

By Ibnu Azis / Published on Friday, 23 Dec 2011

Beredar Video Presiden Rusia Mesra dengan Wanita Pirang

Seorang lelaki setengah baya berpidato dengan latar belakang ibukota Rusia. Kemudian latar belakangnya berubah. Menjadi sebuah pantai. Kemudian wanita berambut pirang muncul. Dan lelaki tersebut mulai memeganginya.

Jangan kaget jika lelaki itu adalah Presiden Rusia, Dmitry Medvedev. Ya, di Youtube tengah digemparkan sebuah video yang menampilan Presiden Rusia sedang menggerayangi wanita berambut pirang.

Bagaimana peristiwa ini bermula?

Setelah latar belakang ibukota Rusia berubah menjadi hamparan pinggir pantai, muncullah seorang wanita berambut pirang yang memakai bikini merah. Dalam video tersebut Dmitry Medvedev tak cangung-canggung memegang dan menggandeng wanita itu.

Tapi jangan salah sangka dulu. Video ini hanya iklan biro pariwisata yang diunggah di Youtube. Lelaki itupun bukan presiden Rusia. Hanya editan video yang menempelkan kelapa Dmitry Medvedev di atas badan lelaki tersebut.

Sebagaimana dilaporkan Telegraph dan dikutip SidomiNews, konon video ini digunakan untuk menyindir pidato tahun baru yang telah disampaikan oleh Dmitry Medvedev. Video ini diproduksi dan disebarkan oleh website agen pariwisata asal Rusia, Travelmenu.ru.

Penasaran dengan video Presiden Rusia mesra dengan wanita pirang? Sila lihat cuplikannya dibawah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentar Anda